~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, July 1, 2012

~ KFC ayam spicy ~



Hujung minggu, kami isikan dengan menyelesaikan kerja-kerja yang terbengkalai. Kami juga mengisi masa lapang kami dengan menghabiskan masa bersama-sama.

Kami pergi jalan-jalan dekat bandar Kuala Terengganu. Mencari barang keperluan







Komen saya pasal resepi baru KFC ni. Sangat pedas. Saya bukan tak makan pedas. Cuma yang ini terlalu pedas. Sampaikan saya makan bersulamkan air. Itu perkara yang jarang sekali saya lakukan.


FYI, keesokan harinya, kami berebut tandas. Sakit dan pedih sangat masa 'yak yak' tu. Berulang alik lah kami ke tandas.


++ Saya harap KFC tak buat lagi resepi yang pedas sangat. Pedas sangat kot.. ~


8 comments:

yasmin fitri said...

baru je nak try.. cancel la. kawan cakap pon xsedap sebab rasa dia pelik.

miss fluffy said...

pedas sgt nmpk tuh...emmm nk try la nt..hehe

Snow Yuki said...

Waaa... Menurut kaler ayam tu, macam pedas sangat! Emmmmm, sedapnya [walaupun tak pernah try lagi setakat ni]

FareezVanFillers said...

salam kak piah tu lah lame kan x update..heheheh kak piah skg wat pe?heheheh yup yg psal kfc ni memang ramai kate pedas giler..tapi saye suke kot...hahahaha terbaek beb..macam makan lauk yg bapak masak...pedas perghhhhhh terangkat..heheheheh

Safiah Ibrahim said...

Yasmin:

Tak payah makanlah, buat sakit perut jer nanti.

Safiah Ibrahim said...

miss fluffy:


Kalau memang makan pedas, sesuai sangat KFC baru ni. Kalau tak, baik jangan makan.

Safiah Ibrahim said...

Snow Yuki:


Sedap tu sedap. Tapi pedas tu yang tak tahan.

Safiah Ibrahim said...

Fareez:



Akak hapdate je lah. Fareez je tak datang jenguk2 sini.

Wah, peminat pedas haruslah makan KFC.. Sangat terangkat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...