Followers

~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, April 15, 2014

~ Perak ~

Umi!

saya g negeri awak, perak!
Saya g daerah awk, gerik!
Saya g kampung awk, papulut!












posted from Bloggeroid

~ Entri ini memang untuk awak ~

Entri ini memang untuk awak
Memang saya tujukan entri ini untuk awak





Terima kasih..
Air mata pertama saya sebagai seorang pendidik
Adalah untuk awak

Terima kasih..
Beri saya rasa indahnya penjadi seorang pendidik
Beri saya kekuatan untuk terus berkhidmat

Terima kasih..
Sungguh indah perasaan saat itu
Tak kan saya dapat cari ganti..

Awak boleh tengok entri saya untuk awak kat sini.. : http://warnakasehkita.blogspot.com/2012/07/air-mata-guru.html



Betul. Entri tu untuk awak.
Lagi. Entri ini untuk awak.





Awak





Terima kasih
Awak buat saya terus menangis

Terima kasih
Awak buat saya terus tabah

Terima kasih
Awak buat saya terus semangat

Terima kasih
Saya akan selamanya menjadi pendidik
Pendidik awak
Pendidik semua

Terima kasih
Saat menaip ini pun
Awak masih buat saya menangis


Terima kasih

Friday, April 11, 2014

~ Bicara tentang hati ~



Allah..
Walau aku tahu Kau ada
Walau aku tahu Kau baik
tapi Allah..
Aku manusia yang lemah
Kadang aku tertanya-tanya
Adakah aku tidak normal?
Adakah aku kurang segala?
Adakah aku tidak cantik?
Adakah aku tidak mampu?

Cepat-cepat aku istighfar..
Astaghfirullahal'azim...

Allah..
Kau nak bagi yang lebih baik untuk ku
Allah..
Kau lebih mengetahui apa yang terbaik buatku
Allah..
Kau buat aku menjadi tabah
Allah..
Kau buat aku menjadi kuat
Allah..
Kau jemput aku ke Rumah Mu
Allah..
Kau akan ganti tiap titis air mata
Allah..
Kau akan ganti tiap penat dan lelah
Allah..
Kau saja tempat ku berserah..
Allah..
LahaulawalaQuwwataillabillahilaliyilazim
new babies in family
:')


Wednesday, April 9, 2014

~ University Cambridge ~

Got this all the way from there. Thanks dear!






Jika cinta itu milik ku, ia tetap milik ku..
Jika sayang itu cinta
Ya, saya cinta awak!

posted from Bloggeroid

Tuesday, April 8, 2014

Monday, April 7, 2014

~ Pusat Perubatan An-Nisa ~

Wad cinta..

Moga selamat.. Amin..



posted from Bloggeroid

~ Kabinet rumah baru dan murah ~

Alhamdulillah.. Rumah dah siap. Kabinet hampir siap. Almari dalam bilik sudah siap.

Cantik sungguh Pak cik lias buat. Memang semua orang puji.


Kelantan is a place to live in. Kelantan will always be in my heart..





posted from Bloggeroid

Saturday, April 5, 2014

~ Doraemon touch and go card ~

Hai..

Feeling like I'm fresh graduate when wearing this... Meet my accessories that make me feel like I'm student..

Landyard and TnG card


posted from Bloggeroid

Thursday, April 3, 2014

~ Kempen Derma Darah UITM Shah Alam ~

2 April 2014

Aras 5, Menara 1, Menara Sains dan Teknologi, UiTM Shah Alam

Manage to donate blood 350 ml only, coz my blood pressure is low that morning..







Koto Baru, mu tunggu aku kelik!


Suko sero, gi mari gi mari. Meta timur meta barat meta selatan.

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...