~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, July 29, 2011

Gembira sebab dah LEPAS



Aku dah derma darah semalam, lepas dua kali cuba dalam masa enam hari.

Kali pertama hari sabtu,kat PDN KL. Tak LEPAS sebab tekanan darah rendah

Kali kedua kat uitm puncak alam, PDN jugak, tak lepas jugak sebab hb x cukup. Aku rasa sebab tidur terkejut tengah malam, pastu lambat tidur balik. Even I slept more than six hours, its not enough for the donation.

Kali ketiga, hari khamis, uitm jugak. Nasib baik diaorg datang sini untuk dua hari, dan Ada shif, semalam org lain jaga, hari ni org lain. Kalau tak, konpem dia x bagi aku derma.


"Kan awak dah datang semalam tapi x lepas"

Seb baik org lain, klu x penat je usaha aku makan telur separuh masak berbiji2,ayam,hati,daging, nasi..

Sebab x ada orang teman aku, x Ada gambar aku derma darah.

Sila kesian..




posted from Bloggeroid

3 comments:

FareezVanFillers said...

ala sian nye..knp kak piah x ajak je fareez smlm..leh je tolong teman..ade je kat level 16 ni...by the way congrates dpt gak derma..heheheh

HasNah Kawaii said...

saya paca psot awak dari bawah.
wahhh..gigih betol nak derma darah.
tahniah, dapat jugak derma :)

MEDIHA OMAR said...

Congratulations! Finally awak dapat juga derma darah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...