~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, July 28, 2011

~ semangat DERMA DARAH ~



aku memang semangat nak derma darah, macam-macam aku buat bila dah tahu esoknya nak derma darah.. aku makan telur, ayam, daging, hati, minum air manis, dan lain-lain.. siap ajak budak laki yang tengah praktikal kat fakulti dan research assistant lecturer kat fakulti tu teman aku dan derma darah sekali..


kat sini aku dah cakap aku tak LEPAS nak derma darah..


sebab x dapat derma darah.. aku tade kerja lain, ambik gambar jep..
























++ Weh, aku dah GEMUK... korang ada TIPS nak kurangkan BERAT BADAN tak?? NAKkkkk!!

2 comments:

mimie saienie said...

mimie dah 2 kali derma darah nie hehehe ... knp x dpt derma darah?? or mimie tersilap baca nie.. mimie pn dah gmuk :( .. mimie ada tips tapi mimie pn x gna jg.. hahaha tips ny senang je .. jangan makan hehehe

Khalid Amin said...

Akhirnya, menderma juga hari ni kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...