~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, December 22, 2014

~ Bila memori kad smart phone rosak dan tak boleh digunakan ~

Saya sangat sedih. Satu hari (beberapa bulan lepas) henfon kesayangan saya ni tak boleh baca memori kad yang saya beli lepas dapat henfon baru. (Orang yang hadiahkan henfon tak bagi memori kad.) Jadi, saya beli sendiri, mahal juga. 32 gb.

Saya  kene format fon saya, habis hilang semua no fon. Sapa-sapa call atau wassap, tolong kenalkan diri ya. Terima kasih.






Hari ni, saya beli memori kad baru. 8 gb saja. RM12.12. Bersama adapter. Sebenarnya bukan nak sangat memori kad baru. Saya nakkan adapter tu. Masih lagi berharap akan dapat menyelamatkan memori kad yang dulu.



Kesian.


Punah segala harapan. Memori kad memang tak dapat diselamatkan. Memang tak boleh baca langsung. Memang laptop tak boleh detect dia..


Sedih.


Macam saya dulu. Ada. Tapi orang tak perasan. Dah tak ada. Rindu-rinduan.
posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...