~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, July 24, 2014

~ Henfon samsung note 2 ~




Saya sayang barang saya
Walau bukan saya yang beli
Saya dapat FREE
Yelah.
Dah namanya pun GIFT




Saya tak benci sang pemberi
Saya jaga dan hargai 

Saya tahu betapa susah cari rezeki
Penatnya tak terperi
Macam saya hari-hari
Balik kerja, letih. Hanya Allah yang Maha Mengetahui



Nak sampai ke tempat kerja berjalan dari rumah ke stesen LRT. 
Dari LRT tukar pulak LRT di Masjid Jamek
Naik lagi LRT
Dah sampai turun LRT
Jalan atau naik bas ke tempat kerja


Berapa banyak masa
Berapa banyak tenaga
Berapa banyak air mata
Kenang diri yang bersusah tanpa kata
Pernahkah kau rasa?
Pernahkah kau duga?
Ianya sebegini rupa?



**Esok balik kampung beraya!!











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...