~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, July 23, 2014

~ cara nak berhenti baca post blog ni dalam emel ~



Kenapa awak boleh baca post blog saya dalam emel awak?

sebab awak dah masukkan emel awak dalam kotak seperti dalam gambar di bawah



Kenapa saya letak kotak tu (subscribe blog) dalam blog saya?

Saya dah letak kotak tu dah lama, saya letak agar pembaca yang line internet nya kurang memuaskan, boleh baca post saya dalam emel dia je.. senang!


Awak tahu ke siapa yang subscribe blog awak?

Tak.
Saya tak tahu siapa subscribe blog ni.
tapi,
Ada orang bagitahu tadi. saya dah tahu.
Eh. 



Macam mana nak berhenti dari baca post blog ni dalam emel?

Entah.
Saya tak ada jawapan.
Bukan saya yang bertanggungjawab menghantar semua post saya kepada sesiapa yang subscribe blog ini.


saya dah google.
research
tak jumpa jawapan.


walau bagaimanapun,
saya tahu satu CARA UNTUK BERHENTI TERIMA EMEL POST BLOG INI.

1. cari balik emel yang awak dapat pasal blog post ni
2. awak klik kat emel tu, pastu klik SPAM
3. lain kali, kalau ada emel apa-apa, tak masuk dah dalam INBOX awak.






Moga bermanfaat.

Sekian.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...