~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, April 15, 2014

~ Entri ini memang untuk awak ~

Entri ini memang untuk awak
Memang saya tujukan entri ini untuk awak





Terima kasih..
Air mata pertama saya sebagai seorang pendidik
Adalah untuk awak

Terima kasih..
Beri saya rasa indahnya penjadi seorang pendidik
Beri saya kekuatan untuk terus berkhidmat

Terima kasih..
Sungguh indah perasaan saat itu
Tak kan saya dapat cari ganti..

Awak boleh tengok entri saya untuk awak kat sini.. : http://warnakasehkita.blogspot.com/2012/07/air-mata-guru.html



Betul. Entri tu untuk awak.
Lagi. Entri ini untuk awak.





Awak





Terima kasih
Awak buat saya terus menangis

Terima kasih
Awak buat saya terus tabah

Terima kasih
Awak buat saya terus semangat

Terima kasih
Saya akan selamanya menjadi pendidik
Pendidik awak
Pendidik semua

Terima kasih
Saat menaip ini pun
Awak masih buat saya menangis


Terima kasih

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...