~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, April 11, 2014

~ Bicara tentang hati ~



Allah..
Walau aku tahu Kau ada
Walau aku tahu Kau baik
tapi Allah..
Aku manusia yang lemah
Kadang aku tertanya-tanya
Adakah aku tidak normal?
Adakah aku kurang segala?
Adakah aku tidak cantik?
Adakah aku tidak mampu?

Cepat-cepat aku istighfar..
Astaghfirullahal'azim...

Allah..
Kau nak bagi yang lebih baik untuk ku
Allah..
Kau lebih mengetahui apa yang terbaik buatku
Allah..
Kau buat aku menjadi tabah
Allah..
Kau buat aku menjadi kuat
Allah..
Kau jemput aku ke Rumah Mu
Allah..
Kau akan ganti tiap titis air mata
Allah..
Kau akan ganti tiap penat dan lelah
Allah..
Kau saja tempat ku berserah..
Allah..
LahaulawalaQuwwataillabillahilaliyilazim
new babies in family
:')


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...