~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, December 28, 2012

~ Perpustakaan Al-Bukhari, UiTM Pahang ~

Cantik kan nama perpustakaan tu?

Saya di sini!

Saya suka perpustakaan. Tenang. Sunyi. Kalau datang belajar kat sini, senang nak masuk dalam kepala.

Masih segar dalam ingatan. Masa saya belajar Ijazah di UITM Shah Alam. Bila dah study week dan nak dekat dengan paper final saya akan pergi ke perpustakaan uitm shah alam yg dipanggil, PTAR untuk ulang kaji.

Saya suka belajar dalam suasana yang tenang dan sunyi. Walaupun saya rasa agak susah untuk ke PTAR, tapi gagahkan juga diri ni demi segulung ijazah. Huh. Ayat power! Hee. :p

Alhamdulillah.  Berkat usaha dan doa dari keluarga. Akhirnya saya dapat pakai selempang masa konvo. Syukur kepada Allah yang Maha Besar.

Gambar kat bawah gambar dalam perpustakaan uitm pahang. Best! Semua baru. Jom ramai-ramai rajinkan diri ke perpustakaan.  (:

3 comments:

Mysara Ab Rahman said...

mai jarang stdy library..klu ada discussion n kje kne wt je baru g library..hee

Ala Woo said...

rindu jgak nak study dkt library :'(
and sgt2 nak merasa msuk ijazah secepat yg mgkin..madam...
please doakan studentmu ini :"(((

Safiah Ibrahim said...

Mek..
InsyaAllah..
Mek akan dapat masuk degree. Selalu doa untuk anak murid saya.
Awak semua akan berjaya dunia dan akhirat. Amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...