~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, September 28, 2012

~ Outing Pensyarah dan Pelajar ~



Hai semua!


Alhamdulillah.  Saya baik.  Pelajar kami baik.  Jadi, sebab kami semua baik.  Kami; pensyarah dan pelajar keluar bersama-sama untuk mengeratkan silaturrahim.  Apalah salahnya kan?  Lagi pun, pelajar kami akan tamatkan pelajaran mereka nanti.  Inilah semester akhir mereka di UiTM Kampus Kuala Terengganu.  Harapnya akan jadi kenangan manis mereka.



Kami telah habiskan masa di Horizon Karaoke Planet, Kuala Terengganu.  Berhadapan Stesen Bas Kuala Terengganu, bersebelahan KFC.  Atau untuk senangkan korang cari, bangunan panggung lama Kuala Terengganu.



Sebelum

Selepas


Nampak tak perbezaannya?



Tahniah korang sebab dah nak habis diploma.  Semoga berjaya untuk ijazah nanti.  Belajar rajin-rajin!

2 comments:

nur syazani said...

terima kasih madam yg baik hati..
kami gembira sgt sebab dpt pensyarah yg sporting mcm madam dan sir.. :D
doakan kami dpt buat yg terbaik dalam final nanti :)

Safiah Ibrahim said...

(:

Gud luck korang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...