~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, September 23, 2012

~ Makan malam di Ri-Yaz Heritage Marina Resort & Spa, Kuala Terengganu | bahagian 2 ~



Hai semua!

Ini entri sambungan entri lepas.  Makan malam ni dihadiri oleh pelajar semester satu Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat.  Mereka diwajibkan menghadiri makan malam ini.  Makan malam ini adalah salah satu kriteria yang mereka perlu lalui untuk lulus Subjek Personality Development.


Sebagai seorang pelajar dalam Jabatan Pengurusan Teknologi Pejabat, mereka bukan sahaja diajar untuk cekap bekerja di pejabat.  Tapi, mereka juga diajar untuk pandai bergaul di luar pejabat, pandai berpakaian, pandai bergaya, pandai membawa diri ke majlis-majlis yang akan dihadiri sewaktu mereka bekerja nanti.  Baguskan?


Saya berbangga saya budak OM!


Saya dan anak murid saya. Kanan saya Queen of the Night.






Inilah jadi kalau pensyarah muda. Pensyarah pulak yang sebok peace! Aha!





Oh. Bergaya uols.


Yeay! Menang cabutan bertuah. Ko hado?



Peace!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...