~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, May 15, 2012

~ Jubah dua Jalur ~

Alhamdulillah.
Tanggal 12 Mei 2012 aku telah dianugerahkan Ijazah Sarjana oleh Tuanku Canselor iaitu Agong kita.

Terima kasih pada umi abah, keluarga, kawan kelas, pensyarah dan semua yang banyak membantu aku menghabiskan Master. Banyak sungguh air mata yang mengalir. Aku rasa paling banyak semester satu dan semester dua. Tapi, siapa sangka akhirnya dapat ku genggam Ijazah Sarjana yang diidamkan.



Depan pentas DATC, UiTM


By the way, jubah dua jalur untuk graduan Master, jubah tiga jalur untuk Doktor Falsafah, jubah satu jalur untuk Ijazah dan jubah tak berjalur untuk Diploma.



11 comments:

9n0L4 said...

tahniah. untunglaaaaaa. bkn sng nak dpt master tu. ;)

Mysara Ab Rahman said...

congratz sis!:)

Amalina Ulya said...

turut mengidam nak amik master jugak la ...
tp ulya baru je habis matrik .
perjalanan yg masih jauh ~
doakan kejayaan ulya , kak .

sis92 said...

uwaa senior Om lah ..
bakal menyarung jubah tak berjalur insyaallah tak lama lagi :)

Safiah Ibrahim said...

9n0L4: Susah sangat. tapi bila dah lepas, lega teramat.


:)

Safiah Ibrahim said...

Mysara Ab Rahman: Time kasih Mysara. :)

Safiah Ibrahim said...

Amalina Ulya: Gud luck Ulya. Usaha, yakin, doa dan tawakkal

Safiah Ibrahim said...

sis92 : bila konvo. Gud luck k. :)

hazari. said...

tahniah, so lepas ni smbung lagi, ?

Cik Diana said...

cOngrat sis. :)

Safiah Ibrahim said...

tq sis.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...