Followers

~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, March 19, 2012

~ Keropok Lekor Paling Sedap dan Best di Terengganu ~


Dah banyak kedai yang aku lawati dengan keluarga aku..
Dari hujung Terengganu, Kemaman ke hujung Terengganu Jerteh dah kami pergi..


Dan kami sekeluarga sepakat!

Keropok lekor paling sedap, paling enak, paling best, paling banyak ikan adalah keropok lekor di kedai Keropok Lekor 008 di Pantai Kelulut, Marang, Terengganu..


Kalau korang datang Terengganu, korang beli keropok lekor yang dah siap goreng tu banyak-banyak.  Korang dah sampai rumah korang, korang simpan dalam peti ais kalau boleh tempat beku.. Masa korang rasa nak makan atau minum petang tu, keluarkan keropok dalam peti ais kemudian goreng..


Ingat, keropok lekor (mana-mana keropok lekor pun) hanya sedap dimakan panas-panas..




++ Bosannya jadi penganggur!

6 comments:

cahaya iman said...

sedapnye kopok lekor.. erm, mmg bosan pon jd penganggur.. da berpengalaman.. haha

Safiah Ibrahim said...

Bosan kan..

Tapi seronok masa petang, Fia baru belajar mancing.. gi mancing sungai tepi rumah dapat ikan.. Wee

yanaSham said...

aah penah beli jugak kat cni.yg goreng mkn panas2...sedap

~aSHa~ said...

keropok tu yg letak dlm plastik dia buat mcm frozen tu kan..yg dia buang angin tu...lepas tu jadi padat plastik tu kan...

Safiah Ibrahim said...

Kalau kat sini tak ada pulak yang macam akak cakap tu..


Selalu saya beli yang siap digoreng, makan terus atau boleh simpan yang dah siap digoreng tu dalam peti ais.. Nak makan baru keluarkan dan goreng.. Tapi sedap makan masa panas-panas...

nini said...

teringin plak nak makan keropok..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...