~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, March 12, 2012

~ Cara nak tanggalkan bintik hitam atas hidung ~

Wah... Panjang betul tajuk entri..


Cara aku nak tanggalkan bintik-bintik hitam atas hidung adalah dengan menggunakan 'Nose Strip'..


1. Cuci muka

Mula-mula cuci muka dengan pencuci muka.. Cuci sampai bersih.. Paling PENTING.. Jangan lap muka lepas siap cuci muka tadi..


2. Tampal Nose Strip

Buka Nose Strip, pastu tampal atas hidung. Biar betul-betul lekat selama paling kurang 10 minit


3. Buka Nose Strip

Pastu, terus tarik sampai kuar air mata...


Siap!


Korang akan nampak bintik hitam kat kertas yang korang tampal atas hidung tadi..


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

NIA SI DRUMSTICK said...

boleh caye ke nose strip tuh??hehe
rs nya dah beribu kali cube..tp yg tggl nye bulu roma..ada la lekat ckit2 bintik hitam tu..haha

Safiah Ibrahim said...

Boleh la nia..

Fia dah cuba buat.. hidung memang kena basah betul.. Jangan lembab.. Biar ada air..

Huh. Masa nak cabut strip tu boleh kuar air mata.. Tapi hasilnya lumayah.. haha..

Ini Syurga Cinta said...

dah cuba dah tapi x banyak kuar...sedih kot...especially kat depan idung x kuar pun ~_~

pernah guna putih telur?

Safiah Ibrahim said...

Tak sedih.. Agaknya sebab sakit sangat masa tarik strip tu.. Huh. Memang sakit tak tahu nak cakap.. :)


Tak penah guna telur.. Dulu penah cuba mask guna telur. terus naik jerawat.. Memang fia sensitip ngan telur ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...