~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, August 5, 2011

~ Survery untuk aku punya sarjana ~


ada dua versi.

  1. versi ketua
  2. versi pekerja







versi ketua ada tiga bahagian; A, B, C


BAHAGIAN A


BAHAGIAN B



BAHAGIAN C:


versi pekerja ada dua bahagian sahaja; A dan B


ni bahagian A



bahagian B: demographic info jugak, sama macam bahagian C versi ketua.


kena ucap terima kasih




untuk pengetahuan semua, aku dah validate questionnaire aku dengan salah seorang expertise dalam bidang akademik kat fakulti aku.. Dr. samsudin wahab... Terima Kasih Dr.. Hanya dalam sejam Dr. validate saya punya questionnaire.. Dr. sangat hebat.! :)



sekarang, aku kena validate dengan expertise kat industri.. sebab aku punya population sample adalah dari industri IKS, aku kena hubungi mereka pulak!!


++ korang tolong la doakan aku RAJIN k.. tenQ

2 comments:

salemaziz said...

questionnaire ek. wah2..all the best la :)

Safiah Ibrahim said...

aah. questionnaire.. survery..

>.<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...