~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, August 6, 2011

~ gosip ke fakta nih?? ~



Tak suka betul lah LELAKI ni, nak menidakkan pun janganlah nak auta sana auta sini.. senang kalau kau jujur je kat awek kau tu cakap 


"awak, saya ada orang lain!!"


Berhadapan la oiii... BERANI??

Masa kau nak, bukan main la kan.. Bila tak nak tu, kau diam je.. Perempuan tu tahu dari orang lain pulak! 



Aduh!

Aku angin tetiba.. Kisah Khairul Fahmi Che Mat & Elia ni, ingatkan aku pada kisah lama..


kredit utk ohbulan.com



++ dah la.. tanak tulis banyak.. kang melalut laks.. ~


1 comment:

Nurul Nain said...

Aiyooooo Aiyaaaaa.. walau di ober-de-si pon org boleh taw.. hurmmm.. jika benar itu adalah en apek, nak wat cemane dh itu pilihannye.....

Pengajaran tersembunyi from the Story:
Jauhkan diri dari maksiat,
Perbanyakkan amalan dan ibadat.

Semoga segala kesilapan yang kita lakukan mendapat pengampunan dari Allah S.W.T. (^_^) <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...