~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, June 3, 2011

~ dapat tiket wayang free LAGI dari nuffnang ~

yes! dapat tiket wayang percuma LAGI dari inchik nuffnang.. yang dapat hari tu pun belum pergi tengok lagi dah dapat yang lain... oh, gembiranya hati.. :)


kali ni, cerita super 8




ni inchik KA punya tiket.. aku tak dapat ikot.. ada sapa-sapa yang nak teman dia tak? tapi aku prefer LELAKI yang teman dia.. jadi, siapa yang nak pergi dengan dia boleh cakap kat dia eh..

klik sini untuk berbual bicara dengan dia..


bai.. :)

1 comment:

RedVixen said...

cambest! mesti tengok!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...