~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, June 3, 2011

~ blogger yang dah malas nak update blog. ~

kali ni nak share ngan korang blog kawan aku... dah kawan dengan dia lama dah.. dari uitm dungun, uitm shah alam, uitm puncak alam, kawan facebook, kawan blogger, kawan twitter, kawan tagged.. kawan ape lagi eh. banyak sangat da...




ni belog dia k.. thisisshehbellamy.blogspot.com


mana pergi eh. header blog ko sheh?




 ~ Kalau satu hari nanti aku mati, aku harap tulisanku menjadi bukti bahawa aku pernah wujud di hati mereka yang menghargai ~ 







2 comments:

panggil aku sheh said...

OMGGGGGGGGGGGGGGGG! ahahhaaahaha terharu giler oke. thanks fia.. rase cm bebunga2 ati bile nmpak blog sndiri masuk blog org laen. thanks oke! ♥♥

MOHD FAHMI JAES said...

wah kawan belajar di uitm puncak alam. jgn2 kenal kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...