~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, December 20, 2010

~ hujan yang tidak berhenti dan air pasang ~

semalam
19/12/2010
hujan tak berhenti
sampai ke tengah malam
bercampur lagi dengan air pasang..
habis tenggelam rumah-rumah yang rendah


kereta-kereta kat umah fia ni
dah diletakkan di rumah kawan umi..
aish..!
banjir oh banjir..


jiran-jiran datang menumpang di rumah fia
eh, tetiba laks jadi balairaya
bising riuh dengan anak-anak mereka
huh!
sakit gak kepala ( ye lah, biasa duk ngan adik2 yg tak sebising itu !! )



untuk tengok gambar-gambar banjir..
sila ke.. kelab facebook kemasik..

klik  k

gambar banjir kemasik disember 2010


cikfia : masak2 untuk mangsa2 banjir

10 comments:

Budak-N said...

tempat fia banjir ker?
hope tak teruk sangat. (:

Cik Fia said...

banjir.. huish. seb baik umah tinggi.. umah org lain dah tenggelam setakat lutut..

Cik Fia said...
This comment has been removed by the author.
Khalid Amin said...

Serius ni sampai masuk berita tue !! Hehe.. Kemasik dinaiki air dan dijangkakan surut dalam dua hari lagi.. Hehe.. Lebih kurang camtu la..

.vna erman. said...

blog walking.btw,nice blog
feel free to follow my blog
http://www.vnazone.blogspot.com

Akmal Norliyana Ismail said...

cik fia, mcm mana keadaan kat sana? dah surut ke banjirnye?

Cik Fia said...

KA..


Ini serius..
*mcm wonderpets*

dah ok dah.. pagi tadi baru jiran2 checkout..

Cik Fia said...

ANI

dah ok dah nana.. dah tiga hari mendung, hujan sikit2..



cikfia: tanak banjir dah.. bukan takot dinaiki air.. jiran2 yang tidak mengerti..

Khalid Amin said...

Rumah saya banjir juga, boleh duduk kemasik kejap.. Hehe..

Cik Fia said...

KA:

rumah banjir ke.. air dari mana tu..

nak duduk lama pun boleh..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...