~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, December 23, 2010

~ homemade pizza at my mok's house ~

pizza homemade dibuat di rumah mok ( nenek ) 
hasil kerja chef-chef terhormat chef nik, chef cik, chef bal dan chef yeh..



berkongsi-kongsi dengan jiran-jiran dan saudara-saudara di kampung
( fia sendiri pelik, buat setengah kilo pun boleh bagi dekat sepuluh buah rumah )

ikut suka je nak letak apa-apa pun

pizza kasih sayang adik beradik

pizza senyum   :)


cikfia : esok nak buat pizza lagi, kali ni di rumah sendiri... :)

9 comments:

AyanaAsham said...

gile besh, nak resepi.hehehehe

Budak-N said...

delicious. (:

ardinihumaira said...

cedapnye :D

Cik Fia said...

yana:

resipi amek kat tenet jugak.. huu

Cik Fia said...

budak-N


em... sedap2.. :)

Cik Fia said...

dni:


cedap lagi pizza islam kot.. yg kat kelantan tu.. :)

panggil aku sheh said...

ya ampun... lme giler xdtg sini. sebok bangat. hehe

best nmpak itu pizza.. resepi dari internet ke?

Cik Fia said...

shi...

jadi mek indon la pulak..


sebok wat ape tu..

resipi tepung tu aja kat tenet.. topping wat seniri ikut suka hati..

Lizzie Yasmin said...

past nie klu buat boleh anta kat rumah katak pink plak.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...