~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, October 21, 2010

~temuduga sarjana pengurusan sistem pejabat~

19 october 2010
8 pagi
tingkat 5, Fakulti Pengurusan dan Teknologi Pejabat


korang makin cantek eh.. bila nak kawen nih..
cik dila & cik wani a.k.a. yong

mereka berdua tinggal kat hotel fasa 3, bilik 15, puncak alam... cane hotel, ok tak? boleh la eh.. orang bujang.. 

walau tido lambat, bersembang-sembang dengan kawan yang lama tak jumpa.. bangun tetap awal, macam fia jer nak g temuduga tu.. hee.. 

sampai je FPTP, candidates ne wat esei tajuk "memorable event".. agaknya, ape korang tulis eh.. fia dulu cite sal kenangan mula-mula masuk uitm.. ( pancing interviewer sikit.. )

dengan cik deeb

cik fia & cik sha

sila abaikan gaya saya bergambar tu.. 

si tembam & cik naanie neil

cik mas & me

"awak makin tembam kat pipi tu"(wani, 2010)

cikfia: harap korang sume dapat sambung belajar lagi.. sila sambung.
 according to KA " nape la tak blaja master dulu baru degree " (2010)
translation from me: senang kot sarjana ni..

10 comments:

Durratul said...

fia, nara ade x??diba jer ker??

Cik Fia said...

nara ada.. yang lain pun ada.. tak sempat nak ambk gambar.. pas iview dyorg ada hal. nk blk cpt.. ;)

FyZa said...

tengs drop komen..kwn study niq dlu eh..tp cmna leh ttba masuk blog sy ye? huhu

Cik Fia said...

aha.. a'ah.. kawan nik. masa dip kat teganu.. act. tak la kawan. kenal sb satu kampus..

panggil aku shEh said...

haih! translation from u tu kan.. buat i rase "nak amek master ke tak, nak amek master ke x".....

Cik Fia said...

aha.. tapi seyes.. tanye la sape amek master ni, senang kot..

sila rase lagi..

'nak amek master ke tak, nak amek master ke x'...

heeee (^_~)

Durratul said...

owh sp lagi budak cls dura yg ada fia??heheh bnyk tny pulak

Cik Fia said...

deeb. nara.. emm.. hee..sape eh sorang lagi tu.. yang kecik2 comel.. fia lupe dah name dia..

sedutzone said...

kem salam kat deeb... hehehe

Cik Fia said...

sedutzone: hee.. kawan deeb eh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...