~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, June 30, 2010

tidak pernah berhenti menangis

dulu awak kata..
awak sayang saya
sgt..!
hanya saya akan jadi isteri awak.
S.A.Y.A.
bukan dia
atau siapa2!!

dulu awak kata...
awak cinta saya...
awak tak nak saya nangis2
tak mau ada air yg jatuh dr mata saya....
walau saya sekarang bukan milik awak....
itu yg awak cakap..
tapi awak...
saya tidak pernah berhenti menangis
sayalah SANG MANTAN...!!

awak tahu tak?
dulu awak nak bagi saya cincin...
cantik...
emas. ada permata satu.
tp
awak tak bagi saya...
awak kata itu untuk merisik@tunang..
awk cuma tunjuk kat saya...
bagi saya cuba pakai...
pastu saya bg balik kat awak..
awak simpan...
awak tak bagi saya..
tapi
SANG MANTAN mana boleh awk bagi kan?

eh, tapi mungkin awak dah bagi pada orang lain....


awak...
ada org cakap saya tatau cerita yg sebenar...
apa tu awak?
bila awak nak bgth saya?
tapi
seyes awak...
saya tak nak jumpa awak...!!
jgn bagi saya jumpa awak....!!
biar saja saya tak tahu...
lagipun
awak yang tak nak bagitahu
awak nak saya tak tahu....

awak....
saya tak nak ingat
diulangi tak nak ingat kisah2 lama ni....
tapi nape awak....
sehari pun tak pernah saya lupa...
sehari pun tak pernah saya tidak menangis...

awak...
saya tahu awak bergelak tawa...
saya sedar awak gembira...
saya yakin awak bahagia

awak...
semoga awak bahagia...

sekian....

dari;
SANG MANTAN
++tears drop...!!

7 comments:

Anonymous said...

ada hikmah untuk setiap yang berlaku,,,
kita merancang..Allah juga merancang.. tp perancangan adalah lebih baik... sebab Dia tahu apa yang terbaik,,

Fia said...

tQ... harap ALLAH bg yang terbaik utk fia...

umie said...

x tahu nk ckp apa.sbb berat mata mmandang, berat lg bahu yg memikulkn?semua org blh ckp sbr, tapi hati yg menanggung, ssh nk dpujuk...smoga kamu mndpt pengganti yg lbh baik...InsyaAllah...

Fia said...

thanks kakak ku...
akan rindu kamu.
mud:sedih

umie said...

u r welcome...
my shoulder always here for u if u need it...
remember it k...

cik zatil said...

fia kuatkan semangat
ok lalin..

allah lebih tahu
yg terbaik buat
hambaNya..

chayok fia! kuatkan
hati kamu!


[^_^]V. PEACE!!!

Fia said...

umi & cikzatil: thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...