~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, February 7, 2010

momen indah

apa momen indah korang?

orang cakap kenangan yang paling indah adalah kenangan semasa kita bersekolah.. ada juga yang cakap.. masa belajar dekat u la.. paling best..

pada saya.. saat indah saya bersama-sama kawan-kawan.. tak kesahlah.. sekolah menengah paling saya rindu.. rindu pada geng.. cik pjah, cik pdah, cik anna, cik gjah, cik jda... bila ni nk sama-sama lagi..

dan

saya rindu jugak pada kenangan masa diploma dulu.. dekat uitm sura hujung, dungun, terengganu.. rindu pada cinta kita ini adalah nama grup kami.. rindu cik wan, cik za, cik yani yang dah jauh di mata..
rindu pada cik umi, cik wani, dan cik zue.. tp, tak la tak rindu kamu cik yong.. walau kamu dekat.. rindu jgk, bila ditinggal sorang kat bilik..

waa.. saya takut la nak tinggalkan zaman belajar ni.. skrg zaman degree yang dah hampir ke penghujung.. saya akan rindu kalian.. my classmates.. all girls.. i will miss u ols like crazy.. hope that we will keep in touch as we apart..

cik mira, cik ros, cik huda, cik fyda, cik yong yang selalu grup together in grup esemen.. kalian the best.. ^_^

my degree's classmates...








saya akan ingat kalian.. selalu..
saya doakan kalian berjaya dalam hidup.. aminnn

3 comments:

AyanaAsham said...

teringat sha dan dungun......oh pantai dan keropok lekor....

fia said...

sha.. sape eh..
wa.. paling rindu kepok leko dpn uitm dgn tu..

Pearl Akasia said...

semuanya best..
nk ulang lagi skali boleh x?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...