~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, February 9, 2010

cuti-cuti malaysia

masihkah kau ingat...
percutian yang terindah kita.. kita bersama-sama menghabiskan masa bersama-sama...

saya teringat, percutian saya bersama kawan-kawan saya.. saya rindu mereka.. pada zaman dulu kala, kami pergi bercuti di pulau kapas.. sangat seronok di sana.. kami pergi waktu itu, murah je.. tasampai pun rm200..skali ngan makan.. pantai kat sana cantik sangat.. jernih.. boleh nampak ikan-ikan.. banyak aktiviti yang kami buat... snorkeling, jalan2 tepi pantai, bagi makan ikan, naik bot, main bola tampar, tgk org candat sotong, mandi laut, em.. macam2 ada.. haa


 
sebelum naik bot ke pulau kapas
  
long beach
  
main air...
  
malam hari.. unggun api...


 
ni nak balik dah.. tu kawan kami.. daisy & kathrine..
saya nak pergi lagi.. bercuti... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...