~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, January 22, 2015

~ Derma darah ~

Lama betul tak derma darah. Rasa dah banyak sangat darah.

Sabtu lepas saya ke pusat darah negara. Lah. Rupanya dekat saja dengan rumah saya. 15 minit. Trafik 30 minit dan lebih. Saya lupa tengok jam.

Alhamdulillah

Boleh derma darah. :)

Jumpa artis. Lupa nama.

Saya memang macam tu. Tak suka ambil tahu nama artis. Hanya beberapa orang yang saya tahu nama. Itu kelemahan.









Ada satu gambar atas katil sambil buat simbol best. Tak boleh upload. Lengan baju selak sampai ke atas sangat hampir ke bahu.


Saya berisi sekarang. Berat bertambah. Bukan kerana derma darah. Kerana saya kurang bergerak. Duduk dan menaip saja. Ekon sejuk bagai di syurga.


Saya nak kurangkan berat badan. Bukan kurang dari 50. Nanti tak boleh derma darah. Saya nak selalu menderma. Berat badan minimum untuk derma darah, 55 kg. Harap dpt capai 55 kg. Amin.

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...