~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, May 25, 2014

~ Ais oyen D'Aneka Fresh seksyen 2 shah alam ~

Hai shah alam..
Banyak sungguh kenangan..


Datang shah alam alang-alang nak makan minum ais oyen.. Awal sangat saya datang di food court seksyen 2 ni.. kedai mak cik ais oyen masih belum beroperasi..

Saya makan nasi.. tak order air kedai lain.. nak juga ais oyen.. Dah siap saya makan nasi.. Tak buka lagi kedai mak cik ni.. Dalam hati saya, bila la mak cik ni nak buka kedai ni.. Tup tup.. Mak cik datang! Baiknya Allah... :')


Mak cik tengok saya dah habis makan.. mak cik tahu saya tunggu ais oyen.. siap tanya.. "nak ais oyen ya...?" Saya jawab.. "ya la cik... saya makan nasi tak minum air lagi ni.. tak order air kedai lain.. sebab tunggu mak cik... "


Mak cik cepat-cepat buatkan saya ais oyen.. mak cik sangat baik.. saya ajak bergambar, sebab mak cik kata mak cik nak pindah.. Mak cik layan je saya bergambar.. baiknya mak cik!


Mak cik tak ada kat sini nanti, mana saya nak cari ais kyen kalau saya rindu?


:'(


posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...