~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, March 6, 2014

~ Orang panggil dinner, makan malam macam tak grand ~


27 February 2014 lepas, aku pergi dinner eh sebab tengah tulis dalam bahasa kena la panggil makan malam. Tetiba rasa tak grand. Itulah parah bahasa penjajah dalam diri kita.

Aku pergi makan malam pra graduan pelajar semester lima Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat Universiti Teknologi MARA Kampus Kuala Terengganu. Memang, aku bukan lagi pensyarah di kampus tersebut bahkan bukan juga pensyarah universiti tersebut. Dah letak jawatan! Tapi aku pergi program ini untuk meraikan anak murid aku yang aku ajar masa mereka semester dua. Aih, cepatnya masa berlalu.

Tahniah adik-adik ku. Korang dah nak habis berperang. Jangan berhenti di sini. Teruskan perjuangan deh!

Menu makan malam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...