~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, March 28, 2014

~ Kad Rabbit kena tukar baru ~


Saya ada kad rabbit. Saya beli kad rabbit masa saya belajar Master di Shah Alam. Senang. Pakai kad rabbit je untuk semua pengangkutan awam.


15 Februari 2014. Saya cuba nak guna kad rabbit. TAK BOLEH! Saya pergi kaunter untuk tambah nilai kad rabbit saya. OK selesai. Cuba lagi swipe, tapi tak boleh juga! Saya pergi lagi ke kaunter. EH eh. Dia cakap dah expired. Aih. tak tahu pulak saya, kad rabbit ada expired date? 


Jadi, saya kena pergi ke kaunter Touch n Go di KL Sentral.



Kat sini, dia suruh saya beli kad TnG yang baru. Ala, yang ada gambar Doraemon tu.  Kad tu harga RM10, Nilai dalam kad rabbit dipindah ke Kad saya yang baru. Cuma baki yang ringit-ringgit dan sen-sen tu terpaksa di BURN. Hangus terbakar.



Jadi, MORAL OF THE STORY.  Jangan pakai kad rabbit. Pakai je kad TnG. Rugi.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...