~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, October 22, 2013

~ Kenangan ~

Terima kasih untuk komen.
Saya perlu garang lagi.


Terima kasih buah hati pengarang jantung saya. Saya sayang awak. Awak semua yang pernah menjadi pelajar saya.. Saya sayang awak semua kerana Allah.. Saya jumpa awak kerana Allah.. Saya berpisah dengan awak kerana Allah...


Buah hati pengarang jantung saya,

Awak semua baik.. Allah sayang orang yang baik.. Allah sayang orang yang baik pada gurunya.. Moga Allah akan beri ganjaran pada awak semua, buah hati pengarang jantung saya... Amin




Buah hati pengarang jantung saya,

Saya sayang awak semua. Setiap hari, saya bangun. Saya senyum. Kenapa? Sebab saya akan jumpa awak. Kenapa? Bersama awak saya akan lupa semua. Kenapa? Awak kekuatan saya. Saya KUAT kerana awak ada. Saya BAIK kerana saya ada awak semua yang BAIK. Kenapa? Sebab saya SAYANG awak..




Buah hati pengarang jantung saya,

Saya taip sambil ada air yang mengalir di mata. Alhamdulillah.. Saya bersyukur saya di KT.. Awak semua ambil berat pasal saya.. Saya berayukur saya di Jengka. Awak semua beri saya senyuman.


Awak semua beri saya kekuatan dengan doa awak semua. Bagaimana saya mampu balas? Moga Allah balas semua kebaikan awak di dunia dan di akhirat.. Amin..


Terima kasih. :')

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...