~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, July 27, 2013

~ iftar di Masjid Terapung, Kuala Terengganu ~

Pelajar-pelajar yang pernah saya ajar tahun lepas di UITMKT jemput saya iftar bersama satu kelas. Memikirkan kerja yang banyak. Memikirkan perjalanan yang jauh. Saya jadi berfikir dua kali. Tapi.. Saya tidak sampai hati untuk menolak...

Jadi, kerja saya tolak ke tepi. Btw, it's weekend rite? So, enjoy!

Perjalanan jauh tak ku rasa.. Kerna hati ku melonjak sama.. ingin berjumpa anak murid saya..

Terima kasih pada adik-adik yang overnight nak tunggu kakak dia sampai dinihari.. Beratur sebab nak beli makanan sahur.. Bob, cfah, ida, caca, saza, sya, wana, nana.. Bersahur dengan nasi lemak ganja.. itu kali pertama kak dengar pasal nasi lemak ganja..

Buat semua adik-adik, terima kasih.
Moga sayang ini berpanjangan.
Moga kasih ini berterusan.
Moga rindu ini berkurangan.
Moga cinta ini abadi.

1 comment:

Aimacomel said...

wah seronoknya bila ramai2 berjemaah ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...