~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, February 1, 2013

~ Speed test typing ~

Bismillahirrahmanirrahim..

Setiap hari mulakan hari kita dengan nama Allah. Kita akhiri dengan Alhamdulillah.. Islam itu INDAH. Kita berdoa dari kita bangun tidur hingga kita hendak tidur.. Bila kita berdoa, itu bukti kita hamba Allah.

Alhamdulillah. Anak murid saya dah habis belajar keyboarding. Sekarang tengah berlatih utk capai 30 wpm. Moga mereka semua akan dapat A.

My dear students (chendering and jengka), saya sayang adik-adik saya.. Tak tahu kenapa.. Bila saya taip perkataan sayang pun mata saya dah berair dan mencurah-curah macam air terjun.

Maafkan saya kalau awak rasa saya tidak memberikan yang terbaik semasa mengajar awak semua. Saya masih baru. Saya masih belajar.

Akhir kata..

Adik-adik ku,
If I can do, you can do BETTER!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...