~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, January 24, 2013

~ Cara nak cantik muka ~

Perempuan memang tak boleh tengok benda cantik. Pantang tengok mesti dia nak miliki benda tu. Biasalah kan, semua orang memang nak kan benda cantik. Kadang tu sanggup ambil orang punya.

Dulu, masa saya kecik saya selalu nak rupa cantik. Saya selalu kagumi. Adore!

Sampai saya jumpa orang yg muka cantik saya akan tanya soalan yg sama. Muka awak cantik. Awak pakai apa..?

Saya nak cantik. Awak nak cantik. Semua orang nak cantik. Sebab tu ramai yg otak bisnes akan buat produk kecantikan. Memang laku lah sebab SEMUA orang nak cantik!

Tapi, sekarang saya tak rasa cantik itu sesuatu yg saya nak. Benda tu tak KEKAL!

Sekarang. Saya nak jadi insan yg BAIK. Saya nak buat SEHABIS baik. Saya nak jadi insan yg WAJIB. Bila saya ada saya disukai. Bila saya tiada saya dirindui..

PS: Ya Allah, berikan kekuatan kepada orang lain menegur kesilapan ku agar ku bisa menjadi lebih baik dari hari ke hari. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...