~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, October 13, 2012

~ Tukar kad pengenalan lama ke kad pengenalan baru ~


Awak tahu tak?

Kita kena tukar Kad Pengenalan kita kepada yang baru. Terbaru.  

Dan 


Nak bagitahu.



Saya baru je tukar.  (:




Ruang menunggu.



Proses yang diambil sangatlah sekejap.  Hanya pergi ke tingkat dua Wisma Persekutuan Kuala Terengganu. Ambil nombor giliran.  Bila nombor dipanggil pergi ke kaunter dan dapatkan resit.  Bayar apa yang patut.  



Kaunter.


Saya kena bayar RM10.  Saya tak rasa itu patut.  Bukankan PERCUMA?  Dan lihat gambar di bawah.  Cas tersebut untuk Kad Rosak?  Kad saya tak rosak!  Kalau tak macam mana dia boleh baca kad saya tu? Huh.


Resit.

Kad Pengenalan Lama.

Kad Pengenalan Baru.
Ada dua gambar.  Besar. Kecil.  Ada corak-corak.





++  Letihnya.. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...