~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, August 8, 2012

~ selimut sebelum tidur ~


Bilik tidur pink

Saya seorang yang suka selimut.  Sebelum tidur kena ada selimut. Bantal tak ada tak apa, saya boleh tidur dengan lena asalkan beralaskan tilam. Jangan risau. Saya tak kan terjaga dari tidur walaupun tanpa bantal.

Tapi kalau tanpa selimut. Saya akan terjaga dan cari selimut. Kalaupun tak terjaga tengah tidur tu sebab tidur mati kerana kepenatan.  Hanya terjaga waktu pagi, saya akan cari selimut. Tarik selimut dan tidur balik.  Sebab kesejukan dan rasa tidur tak PUAS.

Jadi, kalau ternampak saya tidur tanpa selimut. Tolong selimutkan saya. Kalau tak saya akan bangun pagi dengan perasaan yang sedih sekali. Betul! Ini SERIES!



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...