~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, August 29, 2012

~ Di mana nak derma darah? ~



Saya nak derma darah.  Kali terakhir saya derma darah di Pusat Darah Negara tiga bulan yang lepas.  Tapi di Kuala Terengganu ni saya tak tahu di mana tempat yang boleh saya tuju untuk derma darah.


Kali pertama saya derma darah masa saya belajar diploma di UiTM Dungun.  Masa tu saya semester empat dan belum cukup umur.  Tapi disebabkan semangat nak derma darah tu kuat, saya cari jugak pensyarah yang sanggup menjadi penjamin saya menggantikan penjaga saya yang jauh di mata. 

Alhamdulillah, saya akhirnya dapat menderma darah.  Nak tahu perasaan lepas derma darah?  

Seronok!  Puas!  Gembira!  

Saya dah membantu orang yang memerlukan darah.  Pesakit yang sedang sakit di hospital-hospital.  
Alhamdulillah.


Cuma sekarang saya tak tahu di mana nak derma darah di Kuala Terengganu?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...