~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, June 21, 2012

~ Penanda buku yang kiut ~


Semoga ALLAH merahmati pembaca blog ini.




Cantik sungguh penanda buku yang saya beli dari seorang kawan. Beliau pandai tentang perkara-perkara yang memerlukan perhatian dan ketekunan.


Sifat bantu membantu haruslah diterapkan dalam diri setiap insan.


Jadi saya tolong dia. Saya beli penanda buku yang dibuat dari kain felt. Penanda buku comel-comel ini telah saya hadiahkan kepada kawan baik saya masa saya belajar Sarjana.




 Ada empat penanda buku, untuk tiga kawan dan diri sendiri




 Yang ini paling kiut kan. ada cup cake yang cantik dan nampak menyelerakan.



 Kurang pasti ini bentuk apa. Kombinasi warna sangat sepadan. 



Untuk diri sendiri. Merah menyala.



Bentuk ni pun rare je kan. Kiut.




++ Bila membaca tu, ingatlah sahabatmu.. (:

2 comments:

Unknown said...

cantik penanda buku tu...beli kt mn erk???
rs mcm teringin plak nk beli gak

Safiah Ibrahim said...

Shafika..
saya beli dari kawan kelas..

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...