~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, April 28, 2012

~ Inai merah ~




Inai merah 



Merahkan inai tu? 
Kalau korang berkenan dengan merah macam ni. Korang boleh beli kat butik kecantikan, inai serbuk brand Suzana. 

Senang betul. Tuang sikit inai dalam tuperware masukkan air kemudian gaul rata. Lepas tu terus pakai. Bila kering inai tu. Korang ambil air segelas / semangkuk pun boleh. Korang celup jari satu-satu tapi ingat cepat-cepat angkat jari tu. Jangan rendam lama sangat kang terburai inai di jari. Korang celup lagi bila inai kering. Celup lagi dan lagi. Sampai korang rasa dah tak larat tu korang basuh tangan. InsyaALLAH, merah menyala.



(:

4 comments:

ZiErWa zAiNaL said...

merah2..hehe..

~ ika popo ~ said...

nk tnye, inai tu dlm kotak ke dlm plastik biasa je dear?

~ ika popo ~ said...

nk tnya, inai ni dlm kotak ke dlm plastik biasa ye dear?

Safiah Ibrahim said...

Dalam kotak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...