~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, March 22, 2012

~ Apa hobi awak? ~



Ingat masa kecik-kecik dulu... Lepas tanya

Sapa nama awak?

Nak panggil awak apa?
 Kita akan tanya.. 
Apa hobi awak?
Selalu aku jawab, mengumpul setem... Padahal, aku dulu tak adalah kumpul sangat. Berapa muka surat je pun yang ada setem.. Banyak yang tak ada.. Haha.


Rasa suwittt je kan masa kita kecik-kecik dulu... Hee... Kalau korang tanya aku sekarang, apa hobi awak?

Aku akan jawab
Hobi saya memancing


5 comments:

Leysa JL said...

kalau sy, hobi sy bermain laptop/pc..hehe

FareezVanFillers said...

salam kak piah...heheh lame dah cjumpe kan..huhuhu same lah kite hobi Fareezvanfillers poon memancing gak..heheheh.
semalam g derma darah kat sini...sorang je..hehehe

anNaqia said...

hobi cik safiah memancing? are you serius?

Syuhada said...

hobi dgr lagu boley ke ?? hikhikhiik....

Safiah Ibrahim said...

Leysa: Fia pun ada jugak hobi tu..

Fareez: Akak ada mesti akak derma jugak ngan awak. Rindu nye puncak alam..

anNaqia: Hobi masa petang.. Masa lain buat banyak benda lagi.. hee :)

Syuhada: Hee.. Boleh sangat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...