~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, February 26, 2012

~ God of study ~



Yeay!

Akhirnya aku dapat jugak habiskan drama korea God of Study untuk kali ke dua..




Cerita ni buat aku nangis.. Banyak pasal persahabatan, hubungan keluarga dan juga hubungan pelajar dan cikgu..

Kepada yang masih lagi belajar, korang patut tengok drama ni.. Ada banyak pengajaran dan nasihat yang boleh kita gunakan untuk membantu kita mencapai cita-cita.. Ada juga tentang cara-cara belajar yang betul dalam menguasai Matematik, Bahasa Inggeris dan Sains..


2 comments:

cahaya iman said...

best jgk cerita ni.. nnt nak tengok la.. :)

starzieti said...

God of Study mmg best sgt2. saye pun nanges2 kot mase tgk cite nih. banyak mengajar kite ttg kehidupan n bagi smangat unt rajin study. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...