~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, August 27, 2011

~ Buka Puasa Tepi Tasik Memang Romantik ~


Aku berbuka kat tepi tasik shah alam, ini kali ke dua tahun ni berbuka kat sini.. 


Kami beli makanan dekat gerai di bazar ramadhan, pastu pergi tepi tasik sambil tengok keindahan alam semula jadi..


Dia siap beli roti nak bagi makan kat ikan dalam tasik ni.. Memang tiap kali pergi tasik akan beli roti.. Macam sweet je sama-sama bagi makan kat hidupan dalam tasik ~


Kura-kura jer ada, ikan ada dua ekor jer.. tapi tak sempat ambik gambar ikan sebab ikan sambar roti dengan pantas.. Laju sangat!


Antara banyak-banyak kura-kura dalam tasik ni, yang ni la paling besar aku pernah tengok..

Weh kura-kura, kitaorang rasa ko kena pergi zoo la. Ape pelik sangat ko sekor je besar yang lain kecik?

Memang ko besar!!!

Ait! Itu kaki sape tu?

Weh kura-kura, kepala ko je dah sama besar ngan kura-kura lain!!



++  Sweet macam dulu-dulu macam selalu tu ~




2 comments:

Si Pujangga said...

wah bestnye!!

Miss A said...

hehe,besau gile kure2 tuh.perghh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...