~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, July 7, 2011

~ Transformer ~

kat entri ni, aku dah ajak follower aku tengok wayang ngan aku cerita transformer kat mesra mall tapi tak da yang nak pergi.. jadi, aku ajak jep jiran sebelah rumah aku dan aku suruh adik aku ajak kawan dia.. sebab Fatin tak boleh join jugak.. 



Transformers sangat BEST!

Sila korang tengok. tak tengok rugi sangat.. berbaloi-baloi.. dua jam lebih gak dalam panggung. dari kol 2.45 sampai kol 5.15 cam tu.. 



Jom tengok gambar!





lepas keluar TGV, terus pergi TMC pergi beli air, adik aku yang kecik tu nak minum air, dahaga katanya.. nak beli vitagen.


TMC tengah buat DURIAN RUNTUH.. ada banyak barang yang turun harga. aku beli dove conditioner RM3 jep. pastu beli mamee monster.

masa bayar baru pasan mamee monster bagi percuma sticker transformer


adik aku beli nutrigen sebab ape ntah tak beli vitagen. aku tak ikut dia, aku jalan sorang. huk~

nutrigen bagi percuma keychain transfomer. adik aku dapat PRIME! suke la tu



++ akusukadentist; diabuatgigiakuBERSIH

4 comments:

Unknown said...

memang best... ^_^

ular paling berbisa di dunia

dan cuba bertahan sekuat hati

Rs Ida said...

memang best cite ni..kawan sampai tgk 3 kali cite ni, tapi aku..xsempat nak tgk...sini xde panggung wayang lor..waa...

Anonymous said...

wuu~nk tengok jugak...sy nk jd gelpren optimus prime..hehe

Ain_ Suke Senyum said...

ain singgah sini .
nak mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq sgt2 .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...