~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, July 2, 2011

~ Artis ~

semalam baru jep tengok Dapur selebriti yang dihoskan oleh Sheila Rusly..


Aku suka tengok rancangan ni, tengok artis-artis tunjuk skill masak diaorang.. boleh tengok la, yang lelaki tu pandai masak tak.. yang pasangan dah berkahwin macam dr. fazley, rosma khy.. ada yang mengaku diaorang tak pandai masak.. tapi yang pasti dr. fazley pandai masak.. tengok gaya pun dah tahu dia selalu turun padang tolong wifey.. :)



semalam Dapur Selebriti menampilkan tomok, nine, anding ngan sape ntah aku tak hingat dah.. hik.. tak sangka boleh jumpa anding kat MESRA MALL kemasik.. anding datang sempena event Fesyenita La Bamba anjuran Mesra Mall dan tajaan pertunjukan fesyen dari kedai-kedai yang ada dalam ni; macam bonia, carlo rino, chamelon, dan lain-lain...


aku ngan adik aku kat secret recipe, tengah pilih-pilih kek hari lahir ummi aku (esok).. Adik aku la, dia nampak anding nyorok kat dinding sambil rehat minum air.. kitaorang pon ape lagi.. cepat-cepat pilih kek dan tempah.. terus jer kitaorang blah pergi kat Anding 



mula-mula anding letak tangan cam ni..


agaknya tak style la tangan cam tu.. time aku ambik gambar letak tangan cam ni pulak dia..

sempoi jep aku pakai... MM tu dekat kot ngan umah, 5 minit dah sampai.. (:



anding perform dua kali; awal event ngan akhir event..  dia sangat sporting, walau dah habis dia punya slot dah siap bai bai pergi belakang stage pon, bila MC tanya penonton nak lagi tak.. semua cakap NAK!!.. anding naik balik nyanyi lagi.. 


oh, baitheway ni gambar model-model pertunjukan fesyen bersama penaja mereka.. 




++ lupa nak bawak DSLR.. :p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...