~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, June 1, 2011

~ teman miss korea dating ngan Farid Kamil ~



hari ni aku keluar dengan miss korea budak ganung mata sepet dan farid kamil. bukan farid kamil betul pun. tapi nape eh. rasa macam ada iras-iras kot..


bila cakap kat dia "awk ada iras farid kamil la"... dia balas.. "eh. saya bukan ensem pon.." rendah diri la tu.. tak pun tersipu-sipu malu.. dia seorang pemalu


kami tengok wayang cerita karak dekat JJ bukit raja. orang penakut macam aku pun boleh gak tengok cite hantu kat pawagam ni..


sebab korang la miss korea & farid kamil, aku tengok Karak. kalau tak, tak adanya nak tengok cerita hantu. Seb baik dalam cinema ramai orang.. siap ada geng-geng budak laki bising-bising. macam tengok cerita lawak la pulak...


Weh, dalam cite ni ada Shahir AF8. tak sangka tau dia ada bakat berlakon. dan LAGI TAK SANGKA bila dia pegang tangan awek dia (dalam cerita ni) pas tu scene last tu LAGI LAGI TAK SANGKA.. bila shahir peluk awek dia.. Huh! dalam AF sentuh perempuan pun tak.. sekarang bukan main tau.. ~



Kenal kan, Miss Korea (sebab minat cite korea & mata sepet )



Kami pergi OLE OLE SHAH ALAM semata-mata nak main boling..




 Kenalkan encik farid kamil.. eh. awak tahu tak awak ni sweet la.. :)  



dan awak comel jugak. kiut je wat gaya cam tu.. :)


jangan tak tahu. itu bodek k.. mintak2 ada orang nak bawak aku g jalan-jalan lagi..



tengok miss korea ngan farid kamil ni.. Secocok x?

aku dah cakap, dia mmg pemalu. senyum pun malu2. 

posted from Bloggeroid

2 comments:

Anonymous said...

waahhhhhh...excited nyer saye!!!!glamer giler dh ase..hahaaa...

Anonymous said...

Ya ampun..x ada lgsng rupa Farid Kamil.

Jgn Berangan,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...