~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, May 3, 2011

~ Transnasional, ini luahan hati seorang penumpang ~

3 Mei 2011

**kepada sesiapa yang berkenaan


Tuan/Puan


Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.


Saya sebagai seorang penumpang dan pengguna perkhidmatan tuan/puan ingin meyampaikan rasa tidak puas hati dengan servis dari pihak tuan/puan.


Berikut adalah aduan yang ingin disampaikan:

1. Tidak menepati masa
Bas dari Bilal ke Kl/Shah Alam/Klang lewat tiba di Bilal. Masa yang dijanjikan adalah jam 0900. Namun, hanya selepas 35 minit kemudian bas tiba.

2. Penghawa dingin
Penghawa dingin yang tidak dingin dan kami rasa tidak selesa dengan keadaan panas tersebut.


3. Pemeriksaan bas
Bas diperiksa keadaannya berdekatan dengan Kg. Pria Lada menyebabkan kami terpaksa menunggu selama lebih kurang 30 minit.


Untuk makluman, kami sampai di Shah Alam jam 20.24.

Sehubungan dengan itu, kami berharap perkara ini mendapat perhatian dari pihak tuan/puan.

Sekian, terima kasih.


Yang benar

penumpang transnasional

posted from Bloggeroid

3 comments:

Kiera Ismail said...

dlu suka gak naik bus trans ni..lepas tu..mula buat hal..rosak lah..itulah..inilah..lagi satu seat dia sempit..so skg ni kiera da xnaik bus trans...salu naik mara liner..best..

Safiah Ibrahim said...

tu la... sebenarnya terpaksa je naik trans tu, sebab tu mintak trans wat baik kat entri lepas. huuu

yanaSham said...

suke naek sani...best w/pun mhl cket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...