~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, May 16, 2011

~ Terima Kasih Cikgu ~

jasa cikgu ni tak ternilai.. mengajar kita mengenal A B C dan 1 2 3
jasa cikgu tak terbalas.. melayan karenah yang berbagai ragam


terima kasih cikgu!!



Fia pernah belajar di PASTI kerteh


ingat lagi, minggu pertama masuk belajar.. menangis sungguh2 masa abah nak tinggalkan fia kat sana.. huhuhu.. kesian cikgu-cikgu kat situ.. layan karenah budak cam fia ni..




lepas tu masuk sekolah rantau petronas


dulu sekolah ni swasta,  bawah petronas. nama sekolah: Sekolah Rantau Petronas. Kira sekolah menengah dan rendah satu nama je.

sekarang dah diambil alih oleh kerajaan.. dah tukar nama ada 'kebangsaan'.  masa fia belajar sini, bangunan dan semuanya tip top! termasuk pelajarnya tip top tau! sekarang tak lagi..





sekolah menegah, fia sekolah kat kelantan. balik kampung dan tinggal dengan nenek.. seronok! jadi cucu kesayangan nenek..


nama sekolah: sekolah menengah ar rahmah kenali






pastu dah dapat masuk universiti.. ( bangga mak ayah.. )




uitm dungun,
diploma pengurusan dan teknologi pejabat,
sepenuh masa
3 tahun






rasa tak puas lagi belajar..
sambung lagi.. kali ni di uitm induk, shah alam








uitm shah alam
ijazah sarjana muda pengurusan sistem pejabat (kepujian)
sepenuh masa
2 tahun (sebab dapat pengecualian kredit)




setahun saja di shah alam, sempatla fia merasa kesibukan di kampus induk.  kemudian berpindah pulak ke uitm puncak alam..tempat yang sunyi dan jauh dari kesibukan kota memang sesuai dijadikan tempat belajar..

memang terbukti bila pensyarah-pensyarah pun cakap keputusan pelajar-pelajar makin meningkat

kat sini tak da apa-apa pun kalau nak dibandingkan dengan shah alam, sekarang je dah ada econ save, mcd, AJCC, secret recipe dan lain-lain. baru maju sikit... makin lama makin maju la puncak alam ni.. :)





dan sambung belajar lagi.. memang suka sangat la belajar ni.. tak henti-henti belajar..
oh.. UiTM Di Hatiku..    (:






sarjana pengurusan sistem pejabat
uitm shah alam
sepenuh masa
1.5 tahun (ada 0.5 tahun lagi.. yea yea.. )

kelas di shah alam dekat fakulti lama, hujung minggu sahaja.. (yeay!)  Jumpa supervisor tuk dissertation di UiTM Puncak Alam..



kepada semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya, Selamat Hari Guru.. Terima Kasih Cikgu..



cikfia: tadi pagi-pagi dah wish kat lecturer.. eheee.. dia terharu ada orang ingat.. Happy Teachers Day, Puan Dilla Syadia... Thank You.. :)



gambar ihsan google imej

11 comments:

Yati said...

Selamat belajar ya Fia! Kak Yati dulu pun uitm juga. :)

yanaSham said...

Hepi teacher's day :)

+akufobia+ said...

HTD.

MOHD FAHMI JAES said...

selamat hari guru too. teruskan usaha

Fatin Baharum said...

oo, master ea. amik by research ea. senang tak master ?

latest entry : cheese tart ♥

Cik Fia said...

FB: aah master. kat OM ada coursework saja. kira mixed la. kene wat research. dan amek pat sbjk satu sem. cuma sem last je 2 sbjk.

sem satu senang jg. sem dua ni. cam susah sikit..

Scha V said...

Tahniah miss safiah,proud of you. na jadi macam miss juga ,tapi mungkin pjj .ikhlas : akira (BM118 D)UiTM Pahang.

Safiah Ibrahim said...

Thank you Kira.. wish you all the best.. Please keep in touch, relationship till Jannah.

:)

Athirah Zulkifli said...

Nk tnya..kos ni sng x dpt peluang kerja..
Dngr org ckap susah..

Safiah Ibrahim said...

Athirah Zulkifli,

Kos saya ambil, pengurusan teknologi pejabat. Insya allah, tak susah dapat kerja, di mana-mana ada ofis.


contohnya; kawan saya kerja; di petron, maxis, NSTP, dan pelbagai lagi termasuk kerja dengan kerajaan.


Bukan kos itu menjadi isu, rezeki itu dari Allah jua

muhammadharith mohd din said...

assalam...nk ty..ok x cos ni...in shaa allah planng nk wt pjj...lh bg penerangan/mklumat ttg cos ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...