~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, April 21, 2011

~ Boling di U bowl ~

Hari isnin, hari yang fia pergi tengok wayang percuma cerita the roommate kami pergi awal jugak. Sebelum magrib..


Ambil tiket pukul 8, tengok wayang pukul 9, jadi kami ada banyak masa nak tunggu tengok masuk hall tu..


jadi, Lepas kami sembahyang magrib, budak tu nak main boling..
ala, boling dekat je.. sebelah cinema je..




Cantik sangat hiasan dalam pusat boling ni..

Ada tempat duduk yang mengelilingi pin boling yang besar





perasan tak?
kat bumbung tu ada pin boling yang kecil comel bersusun-susun banyaknya..






Fia nak kira, saja la kan nak tahu berapa banyak pin boling yang mereka gantung.. Tapi, tak boleh kira sebab mereka tak susun betul-betul. Sebaris tu, ada lima. Ada yang empat..


So, assume that there's hundreds of bowl pin up there



ini adalah lane-lane

*huh, tu pun nak cakap ke


Gaya macam pemain boling profesional..

macam je la kan



untuk rekod peribadi
beliau telah mendapat 141 jatuhan pin..



Fia tak main pun, saya lebih bagus menjadi penyokong dari pemain...


** yeay!! Nanti ada makan-makan dengan budak kelas lepas test yang terakhir tu.. Best.. Best.. JOM berjimba.. (^_^)

3 comments:

apple hijau said...

Dear Fia, siapa kah beliau itewww??? hikhikhik...

Cik Fia said...

hik.

kak nab.

beliau adalah

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tet!

panggil aku sheh said...

sy tauu sape budak iteww

HAHAHAHA *gelak jahat*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...