~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, March 16, 2011

~ Pizza Hut baru di Subang 2 ~


Minggu lepas, Fia makan di Pizza Hut cawangan baru kat Subang 2.. Sepupu Fia bawak fia pergi sini, sebab Fia pergi jalan umah dia kat Kg. Melayu Subang..




Cantik je deco2 kat pizza baru ni...
dapur dia tersorok biasa dapur dia kita boleh nampak kan.. dapur dia di sebalik dinding merah ( kiri )..


sibuk pilih yang mana satu pilihan kalbu


Tengok budak kecik Kiut ni.. bz dengan belon dia...

cik zieha ( kanan ) jenuh amik gamba.. tapi muka dia tak bape nak ok.. 
ai je menten.. hee..


budak kecik tu nama Alia Sofea.. 
budak kecik tu comel kiut kan2?






Tengok gaya budak kecik 
adik comel manja suko  nepik.. 
tak lama lagi nak jadi kakak !!


gaya budak nak makan sendiri
tapi tak pandai


Akhirnya, ummi dia jugak yang suap..


budak degil kan.. nak makan sendiri jugak!


ololo...
comel la.. 
rasa nak cubit2, cayam2, cium...




masa  ni dia tengah nepik.. 
adus..
sakit linge
nyaring giles suara budak kecik ni


cikfia : jumpa sepupu-sepupu dan anak sepupu ni, hilang sikit kerinduan pada famili dan kampung halaman

1 comment:

ardinihumaira said...

cedapnyeeee pizzza ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...