~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Tuesday, March 1, 2011

~ budak comel hepi befday ~

lama tak hapdate
mungkin sibuk
mungkin malas



ini kawan baik saya
dia dipanggil "kechik" ( sesuai sgt! mmg dia kecik )
dia budak comel yang baik sangat. ( muka macam cina jer )
hepi befday to you 26 feb ( mcm lambat sgt jer.. )
( sebab saya tade kesempatan nak wat entri ni )


kami sambut befday kechik kat KFC seksyen dua.. ( low standard kan? )
nanti dah kaya, kita blanja awak kat tempat besh k.. dan bagi hadiah yg besh jugak k.. (:


saya mmg suka pink!
( smpai incik KA dah perasan, baju saya mmg byk pink. ok bai )




cik fia : awak, jauh di sudut hati saya... saya ucapkan "selamat hari ulangtahun kelahiran yang ke 25, moga awak bahagia selamanya.. "

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...