~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, March 20, 2011

~ BIT! BIT! Kad Rabbit! ~

Sekarang nak naik bas rapid.. LRT.. Monorel.. Wajib! pakai kad RABBIT tau..

Kalau masa.korang nak naik bas tu, korang tade kad.. korang kene beli kad ni.. masatu jugak.. RM5, dalam kad tu ada RM3.. tak pun, korang boleh mintak belas kasihan sape2, suh dia swipekan kad dia tuk korang... ( auww.. Malu dohh )








BIT! Sekali masuk!
BIT! Sekali keluar!


cikfia : online dalam kelas, nampak sgt x fokus orang lain tgh present

posted from Bloggeroid

6 comments:

Nizam said...

monorel pun kena yer?
leh topup balik?ke kena beli baru kalau habis..hehe

panggil aku sheh said...

comey jer kad rabbit tu fia..
hahaha

*ribit ribit*

Cik Fia said...

nizam. boleh topup balik. dalam bas tu je.. :)

Kalamhati said...

haaa cikgu cubit baru tauu..curik2 online nih..hehehe

Amirrah Zawani said...

kad rabbit pinky2 :D

Cik Yana said...

Wajib??? Maknanye nak nek LRT dah tak de kene beli tiket kat kaunter ke??

Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...